Pojem zvierací ľudia najpodrobnejšie vysvetľuje tibetský buddhizmus a hinduizmus. Duch zvieraťa pri hľadaní tela, do ktorého by sa inkarnoval, si vyhľadá ľudský pár, ktorý sa chystá počať, alebo už počal dieťa. V klamlivom presvedčení, že ak získa ľudské telo, získa zároveň aj ľudský charakter a vlastnosti, odtisne ducha človeka od vznikajúceho embrya a postupne sa do dieťaťa nasťahuje. S prvým nadýchnutím novorodenca dovŕši preberanie vlády a kontroly nad jeho telom. Ľudský duch nie je prítomný a jeho miesto zaujíma duch zvierací.Zvierací duch v tele človeka však bude jednať tak, akoby bol vo zvieracom tele, šakal zostane šakalom, hyena hyenou, vlk vlkom, sup supom. Čiže takýto jedinec bude vykazovať prevažne zvieracie vlastnosti a to na úrovni nižších pudov.Prijme aj nejaké percento ľudských povahových čŕt, aj to len z nutnosti, aby nejako zapadol do ľudskej populácie.Hlavné znaky zvieracích ľudí sú nasledovné:
1.nekontrolovateľná reprodukcia, vyplývajúca z pudového prístupu k sexuálnemu životu a taktiež z podvedomého panického strachu zo smrti, ktorú zvierací človek vníma, ako definitívny koniec svojej existencie. V sebaobrane plodí svoje kópie, ktoré ho prežijú a zabezpečia, že jeho meno a identita zostane v pamäti a nezabudne sa naň.
2.sociálny parazitizmus, odvodený od fenoménu, že zvierací človek väčšinou nevytvára žiadne hodnoty, alebo len veľmi obmedzené a preto koristí z hodnôt, ktoré produkuje ľudská spoločnosť na tele ktorej zvierací človek vegetuje.
3.vysoká sociopatia a kriminalita, podobne ako zvieratá zaznamenávajú istú necitlivosť voči obeti, ktorej spôsobujú bolesť a utrpenie, tak aj zvierací ľudia majú nízky prah súcitu a empatie voči svojim obetiam. Zato však vykazujú vysoký prah citlivosti na bolesť, ak sa jedná o ich vlastné utrpenie a tiež pokiaľ ich niekto obmedzuje v ich životnom spôsobe.
4.sklon k alkoholizmu, drogám a poruchám osobnosti,v alkohole a drogách nachádzajú únik, pretože veľmi skoro spoznajú, že nepatria k ľudskej spoločnosti, zvierací duch v ich tele sa cíti podvedený, lebo veď on sa predsa nazdával, že s vlastníctvom ľudského tela, sa stane aj človekom a poznanie, že to takto nefunguje, ho vedie k ešte väčšej segregácii od spoločnosti ľudí a k alkoholu a drogám. Poruchy osobnosti? Žiadne poruchy osobnosti, ale typické prejavy toho, ktorého zvieracieho ducha.
5.zvierací ľudia sa množia medzi sebou, časté je znásilňovanie, incest, predčasný sexuálny život.Je tragédiou, ak zvierací človek má za partnera človeka, pretože zmiešaním druhov dôjde k splodeniu jedinca polozvieracieho a poloľudského.takýto človek jednoducho nevie, kam sa má zaradiť a ľudská podstata je v stálom konflikte so zvieracou podstatou.Vo svojom vnútri prežíva doslova drámu, pretože nevie, kde je jeho miesto, kam sa má zaradiť.
Z pohľadu dynamík ľudskej existencie, ktorých je 8 /poďla L.Rona.Hubbarda/ sa podľa vyše popísaných čŕt , zvierací ľudia riadia 1. a 2. dynamikou, prežitie na úrovni seba a prežitie na úrovni sexuality.O zvieracích ľuďoch písal aj rakúsky cisterciánsky mních a filozof Jorg Lanz von Liebenfells, hlavne vo svojom základnom diele Theozoologia /1930/ a teiž rakúsky mystik Guido von List, znalec rún a zastánca prírodnej filozofie a návratu k pohanstvu.
popisujes nieco uplne ine iny jav ...
Treba to trosku poopravit.Tu nejde ...
omyl, nie som zaťažený náboženskými... ...
Ahoj Rozpravkarka, iba teraz som dokončil... ...
Zaujímavý je ten tibetský budhizmus ...
Celá debata | RSS tejto debaty