Založ si blog

Púčik ruže

PÚČIK RUŽE

Kúpil som si púčik ruže a on,že vraj nevykvitne.Ancikrist jeden.Vylisoval som si z neho ružový olej a draho som ho predával pred Tuzexom.
Narástli mi aj dlhé vlasy a ani som nevedel ako,náhle sa zo mňa stal vekslák.
Veksloval som,čo sa dalo,dokonca sa mi podarilo prevekslovať starého otca do domova dôchodcov.Mal sa tam výborne,niekoľkokrát si s nadšením podrezal žily a veselo sa pritom smial.Potom mu za trest nedávali sáčkovú polievku a nútili ho kľačať na polienku a stokrát opisovať vetu Už budem dobrý v troch mŕtvych jazykoch.
V nose mi rozkvitol šušeň.
Vymodeloval som si z neho lokomotívu a hybaj na Sicíliu.Tam ma už čakal môj krstný otec ,v taliančine nazývaný keresztapa a na znamenie sympatií mi rozbil hubu.
Na Sicílii ma prvý raz zabili.Boli to miestni teroristi.
Rozstrieľali ma na márne kúsky.
Krstný otec ma potom zbieral po celej Sicílii a keď ma zložil,nadával mi,že som drevo.
Nakoniec sa tak naštval,že ma predal stolárovi Giusepovi a ten zo mňa vystrúhal Buratina.
Musel som chodiť do školy,kde som sa z veľkého šlabikára povinne učil azbuku.
Nevydržal som takú tyraniu a zdrhol som do lesa.
Túlal som sa niekoľko dní medzi borovicami a sosnami,až som stretol dievčatko Malvínu.Bolo úplne nahé,jedine vo vlasoch malo veľkú červenú mašľu.
Nútila ma písať diktát,v ktorom sa opakovala veta:nech žije duce,nech žije duce…
I vylial som jej atrament na prsníky.Pes jej ich oblizoval, až ju zlízal celú.Bola zo zmrzliny.Tuším vanilkovej.
Potom som sa musel vrátiť domov.Prišiel telegram z domova dôchodcov.Starý otec sa zbláznil.Vysvitlo,že je Edison a vynašiel žiarovku.Odvtedy v domove dôchodcov furt svietia žiarovkami.
Stretol ma jeden chovateľ vtákov a ten vo mne spoznal vzácny druh papagája.Posadil ma do klietky,servíroval mi vtáči zob a slnečnicové jadierka.
Raz ma priniesol na návštevu k starému otcovi.Ten sa potešil a povedal mi chlapče,konečne ti narástli krídla.A dodal niečo v tom zmysle,že vtáka poznáš po perí a dôchodcu po tom,že je furt
hladný.
A na znamenie toho, zožral svoju zdravotnú sestru i s chorobopisom.Vypľul iba lodičky.
Jednu som si vzal a hľadal more.
Nikde však nebolo a tak som ju predal do Prahy.
Tam síce tiež nemajú more,ale federálna vláda si s tým poradí a nejaké more nám vymyslí.
Napadlo ma zájsťza Ežom a Gabom Vlkolinským.Zastihol som ich ako práve masírujú Hviezdoslava,ktorý ležal na pupku, vzdychal,že sa mu otvorila zlatá žila a písal Krvavé sonety.
Opodiaľ na Alžbetinom dvore Alžbeta sypala sliepkam a volala sa Erzsébeth.To vtedy bolo v móde.Priškrteným hlasom sa mi posťažovala,že ju pred chvílou škrtil herec Brzobohatý a
že v kúrii moc kúria.
Povedal som jej,že aj tak skončí pod kozubom,na čo zakrútila slepačím krkom.
Večer som usínal s blaženým pocitom a snívalo sa mi o buzerantoch kvietočkoch šepkajúcich si zaľúbené slová pod Kriváňom,ktorý ich opakovane znásilňoval aj napriek tomu, že boli maloleté a Lady Diane a princovi z Walesu,ktorí čítali deťom pred spaním Boženu Němcovú a Hamleta a bolo mi fajn.

1989

Odpoveď na predošlý článok

21.07.2014

Teraz sa pokúsim výstižne zodpovedať na kritické ohlasy, ktoré som zaznamenal na môj článok o Ježišovi a Jehovovi, bohu Židov. Zdroje pre moje tvrdenia: – biblia, kanonizované a apokryfné evanjelia, štúdium kvanta diel o rímskej ríši a vzniku kresťanstva – štúdium rádových materiálov Thule Gesellschaft, Ordo de Bucintoro, Ordo Causa nostra, sú na internete [...]

Bol Ježiš Židom a synom starozákonného Jehovu?

20.07.2014

Tieto dve dogmy z nadpisu článku tvoria hlavné pojítko medzi kresťanstvom a židovstvom. Prakticky všetky kresťanské cirkvi, sekty a združenia bazírujú na týchto tvrdeniach. Prečo bolo potrebné dostať boha Židov do kresťanskej vierouky a prisúdiť mu otcovstvo Ježiša? Nuž jednoducho preto, aby sa kult uctievania Jehovu rozšíril v upravenej podobe prijateľnej pre gojimov [...]

Kto bol skutočný Mojžiš a jeho vyvolený národ ?

19.07.2014

Uvedené fakty v tomto článku poskytnú iný obraz o postave Mojžiša, v odlišnom pohľade, než aký nachádzame v piatich knihách Mojžiša /ha moshe chamesh torah/ a vlastne v celej biblii. Meno Mojžiš má egyptský pôvod a hebrejské Moše, či Mose, je skomolenina egyptského mena. Plné meno Mojžiša bolo Ra-mo-se, čiže zasvätený pod ochranu boha Amona-Ra /Imen Re/. Mojžiš [...]

Vetroň v Prievidzi

V Martine mal spadnúť vetroň, smerujú tam záchranári

04.05.2024 19:53

Na sociálnej sieti o tom informovali z operačného strediska záchrannej zdravotnej služby.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Počasie / Dáždnik / Dážď /

SHMÚ vydal výstrahu pred búrkami s krúpami v troch okresoch

04.05.2024 18:48

Búrky môžu byť spojené s prudkým lejakom s intenzitou 20 až 30 milimetrov zrážok počas 30 minút. Nárazy vetra môžu dosahovať 65 až 85 kilometrov za hodinu.

neposlusnyobcan

raz budem aj dospelý

Štatistiky blogu

Počet článkov: 289
Celková čítanosť: 332007x
Priemerná čítanosť článkov: 1149x

Autor blogu