Konec dobrý, všechno dobré

15. júna 2014, neposlusnyobcan, neposlušný občan - moje preklady básní

Djordje Balasevic
Sve je dobro kad se dobro svrsi
Konec dobrý, všechno dobré

Lana se vozila na saních
já stavěl sněhuláka v závejích
dlouho jsem splácel na daních
každičký Lanin šťastný smích

byli jsme jako děti
v té chladné bílé zimě
a padal obrovský sníh
té zimy jsem se zabouchl jak svině
jak puberťáček pitomý

Lana milovala květy
a já zase miloval Lanu
jeden krok ze smutku ke štěstí
v jednom jediném ránu

Minulo jaro, léto
i podzim přešel
jak něžný milostný sonet
byl jsem jak člun bez vesel
jak motýl ve větru opět

Lana se honila za módou
a já jsem honil Lanu
mnohé lásky jsou dávno za vodou
Lana je však pořád v plánu

jedna drobnost je však
o nichž moc toho nevím
krom toho ji do písně nedostanu
a sice to, že Lana měla muže
no a já jsem měl Lanu