Když jsem odcházel

14. júna 2014, neposlusnyobcan, neposlušný občan - moje preklady básní

Karussell – Als Ich Fortging
Když jsem odcházel

když jsem odcházel, cesta byla zlá – vrať se mi zpět
na jejím žalu neseš část, uzdrav jí
když jsem odcházel, asfalt horký byl – vrať se mi zpět
vymluv ji za každou cenu, co už ví

všechno má konec, tak na to hleď
vím, že ty budeš slabá a malá, jako teď
oheň pohasíná, když jej neživíš
on múže za to, jak se dnes cítiš

když jsem odcházel, s náručí prázdnou jsem šel – vrať se mi zpět
ještě jednou jí šanci dej, i když je těžký odpouštět
když jsem odcházel, vítr vál – nehoď mne zpět
pod závojem jejich slz je odpověď

všechno má konec, tak na to hleď
vím, že ty budeš slabá a malá, jako teď
nic netrvá věčně, když nechceš to víc
i smutek bude malé a slabé nic