Som ezoterik a večný rebel

13. júna 2014, neposlusnyobcan, o čom to je ? o tom

K tajomným veciam som inklinoval odjakživa. Rebelom som od detstva a zostalo mi to doteraz. Už v roku 1986 som začal vykladať karty po kaviarňach.Ezoterike sa venujem doteraz. Mojim životom prešli stovky ľudských osudov, stovky ľudí som naučil pracovať s tarotovými kartami a numerológiou. Venujem sa štúdiu starých kultúr a dávnym dejinám Zeme. Hovorím česky, poľsky, rusky, nemecky a srbsky. Učil som sa hebrejsky a teraz študujem rumunský jazyk. nemám šťastný život a nikdy som ani nemal. Venoval som sa do hĺbky rôznym náboženstvám a filozofiám, som členom viacerých ezoterických spoločenstiev, bol som členom aj pochybných spolkov. Pravda je však niekde vo vesmíre a nie v písmach, ktoré ľudstvo považuje za posvätné. Teraz prebieha veľká zmena na našej planéte. Isté sily sa pokúšajú vybudovať na Zemi Luciferov chrám a dať ľudstvu nového záchrancu. Bude to ich človek, nie náš. Viem, o čom tu píšem a budem o tom písať. V roku 1938 sa v Paríži z iniciatívy lóže Veľkého Orientu pripravil program tzv, nežnej, alebo zamatovej revolúcie.Ten program prebieha v krajinách východného bloku od roku 1989 prakticky doteraz.My Slovania máme vysokú spiritualitu a tá je tŕňom v oku silám Západu. Chcú nás rozložiť, poštvať proti sebe. rozleptať národy a vnútro každého jedinca. Existuje kniha Protokoly sionských mudrcov, o ktorej sa vedú rozličné polemiky a v mnohých krajinách je zakázaná. Kto chce, na internete si jej text nájde. Nezaujíma ma, kto ju vlastne napísal, podstatný je jej obsah a ten sa naplňuje.Prosím, berte tieto veci vážne. Prosím o myslite samostatne, nedajte si vnútiť cudziu vôľu. Energo-informačné pole Zeme bolo pozmenené, podsúvajú nám holografickú realitu. Žite vo svojej, nie v ich realite. Potom bude všetko v poriadku.