Založ si blog

Bezútešná esej

Bezútešný zvuk ticha zapchávanie si uší pred svetom bezobalová ničota periféria pustoty zaprášená tráva medzi hrdzavými koľajnicami hŕby odpadkov paneláky harmoniky ústne orálne vysvietené a zhasnuté okná plechový Kristus na drevenom kríži kopec mäsa ľudských tiel masa človekov človečíc i človečiatkov na môj hrob nenoste gerbery astry ani orgován lebo ma z toho jebne ani materinu dúšku skorocel ani levanduľu mám plnú hlavu mozgu mám plný mozog myšlienok a peripetie potkanov a vyhliadky sivých myšičiek sú mizerné, spisujem sonety márností a polámaných krídel citov, povedzte ako mám žiť so všetkými tými slovami vo mne, ktoré sa prelievajú mútne a olejovito priľnavé a narážajú do okrajových stien mojej lebky, prenikavý zvuk anjelov ich trúby kvičia prebuďte sa veď nie ste mŕtvi, prebúdzam sa polomŕtvy do ranných polí, polyformných, politických, polepených, polucijných polo životov tohto panelového monštro – sídliska a cítim, že kúsok zo mňa zostal v popolniciach medzi odpadkami a vianočnými stromčekmi a odrezanými hlavami vianočných rýb, ktoré mi spievajú nekro – koledy o svetielku z Betlehema a človečej tme, tmisko mi húževnato prehrabáva korienky vlasov, akoby oráč sa norí radlicami pluhu a pokožku mojej lebky hnojí čmeliak a púšťa do nej poprašky pesticídov, aby sa nerodili chorobne zmotané verše o ľudskej malosti uprostred tohto požehnaného vesmíru, politici onanujú na tribúnach s klzkými slovíčkami a davy onanujú a predstavujú si, že zajtra to bude ináč, hovno hovorí zarastený, opitý a páchnuci bezdomovec a potom to hovno vypúšťa v kroviskách na okraji sídliska, zmätené citoslovcia sa ožrato potácajú po električkovej trati v nádeji, že ich niečo zrazí, čím urobí rázny koniec tej láske vzdychavej, stonavej ,funiacej, plačúcej ,dožadujúcej sa, láska moja ver mi- jéééé, ja mám verné spermie, preto je moja posteľ tak upotená a zúfalo prázdna, zasekol som sa v tomto pelechu zakockatený či skôr zaobdĺžnikovatený v štyridsaťročných stenách z umakartu, kto by si to len pomyslel, že na ako dlho, pri otvorenej fľaši vína, vodky, slivovice, piva, kofoly, minerálky, popolník plný umierajúcich špakov, tradične píšuci, čítajúci, pijúci, fajčiaci, snívajúci, onanujúci a premietajúci si filmy, ktoré neboli, lebo som ich nezažil, príbehy, ktoré som nevytrieskal z osudu, osud sa rehoce, vzal na seba jeho podobu se vším všudy, osud vždy na seba berie podobu človeka, ktorému patrí, tak ako človek vytvára svoju realitu podľa osudu, minulosť sa ho drží ako kliešť, tak ako sa zámožná starena drží svojho mladého gigola, vtedy pochopil, že boh je kurva a je ženského rodu, pochopil to keď svojou riťou povymetal lavice a stoličky kvanta kostolov, chrámov, synagóg, mešít a modlitební cirkví a cirkvičiek, siekt a bláznivých ezoterických zhromaždení, kde stretol celú hromadu guruov a guruoviek pochopil to, čo znamená samota

Odpoveď na predošlý článok

21.07.2014

Teraz sa pokúsim výstižne zodpovedať na kritické ohlasy, ktoré som zaznamenal na môj článok o Ježišovi a Jehovovi, bohu Židov. Zdroje pre moje tvrdenia: – biblia, kanonizované a apokryfné evanjelia, štúdium kvanta diel o rímskej ríši a vzniku kresťanstva – štúdium rádových materiálov Thule Gesellschaft, Ordo de Bucintoro, Ordo Causa nostra, sú na internete [...]

Bol Ježiš Židom a synom starozákonného Jehovu?

20.07.2014

Tieto dve dogmy z nadpisu článku tvoria hlavné pojítko medzi kresťanstvom a židovstvom. Prakticky všetky kresťanské cirkvi, sekty a združenia bazírujú na týchto tvrdeniach. Prečo bolo potrebné dostať boha Židov do kresťanskej vierouky a prisúdiť mu otcovstvo Ježiša? Nuž jednoducho preto, aby sa kult uctievania Jehovu rozšíril v upravenej podobe prijateľnej pre gojimov [...]

Kto bol skutočný Mojžiš a jeho vyvolený národ ?

19.07.2014

Uvedené fakty v tomto článku poskytnú iný obraz o postave Mojžiša, v odlišnom pohľade, než aký nachádzame v piatich knihách Mojžiša /ha moshe chamesh torah/ a vlastne v celej biblii. Meno Mojžiš má egyptský pôvod a hebrejské Moše, či Mose, je skomolenina egyptského mena. Plné meno Mojžiša bolo Ra-mo-se, čiže zasvätený pod ochranu boha Amona-Ra /Imen Re/. Mojžiš [...]

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

neposlusnyobcan

raz budem aj dospelý

Štatistiky blogu

Počet článkov: 289
Celková čítanosť: 330109x
Priemerná čítanosť článkov: 1142x

Autor blogu